تولید محتوا چیست؟

آموزش دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوا چیست؟

۶۵ بازديد
اگر در زمینه سئو کمی فعال باشید ، احتمالاً نام محتوا و تولید محتوا را شنیده اید. تولید محتوا مهمترین عامل در سئو است که هرچه اصولی و ارزشمندتر تولید شود ، در سئو نیز موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد و در این مقاله به طور کامل در مورد چگونگی تولید محتوای عالی بحث خواهیم کرد.

شاید اگر از کسی بپرسید معنی تولید محتوا چند سال پیش است ، پاسخ های عجیبی دریافت می کنید ، اما در سال های اخیر با رشد شگفت انگیز مشاغل دیجیتال ، تولید محتوا به یک حرفه مهم در بازاریابی و جذب مشتری تبدیل شده است.
یکی از مهم ترین موضوعات در خدمات تولید محتوا، قیمت تولید محتوا است که اهمیت زیادی برای صاحبان کسب و کار دارد.
است. در پاسخ به این سوال که تولید محتوا چیست ، ممکن است نتوانیم پاسخ کامل و کاملی را در یک جمله ارائه دهیم ، اما بسیاری از کارشناسان تولید محتوا را فرایندی می دانند که در آن اطلاعات مفیدی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. در بسیاری از موارد ، این یک محتوای ارزشمند است که مخاطب را مجبور به تعامل می کند ، که به نوبه خود کاربر ، مشتری یا هر چیزی را که هدف سازنده محتوا است ، جذب می کند.

اهمیت تولید محتوا 


بنابراین ، بدیهی است که هرچه اطلاعات مفیدتری در وب سایت شما وجود داشته باشد ، افراد بیشتری را به خود جذب خواهید کرد. چالش در این مسیر نوع تولید محتوا است. ایجاد محتوا برای یک روزنامه یا مجله ، به لطف یک عنوان جذاب ممکن است به سازنده محتوا کمک کند ، اما تولید محتوا در اینترنت شرایط کاملاً متفاوتی دارد. همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم ، برای موفقیت در فضای مجازی ، باید اطلاعات کافی در مورد سئو داشته باشید تا بتوانید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو به بهترین شکل بهینه کنید. تولید محتوا یکی از مهمترین قسمتهای سئو است. بنابراین قبل از هر چیز باید بدانید که محتوای هوشمند و مرتبط محتوایی است که علاوه بر رفع نیاز مخاطبان و جلب توجه آنها ، صفحه شما را برای موتورهای جستجو نیز بهینه کند.

بنابراین نویسنده خوب بودن به این معنا نیست که با رعایت این مهارت می توانید محتوای خوبی برای وب سایت خود ایجاد کنید. شاید اولین راه حل این باشد که با یک توسعه دهنده محتوا مشارکت داشته باشید تا بتوانید این قسمت مهم از تجارت آنلاین خود را به یک متخصص واگذار کنید. راه حل دوم این است که به آموزش تولید محتوا بروید تا بتوانید خودتان آن را با کمترین هزینه انجام دهید.

با 4 دسته اصلی تولید محتوا آشنا شوید

4 دسته اصلی تولید محتوا

تمام مطالب موجود در اینترنت بر اساس این 4 دسته است.
وقتی صحبت از تولید محتوا می شود ، بسیاری از مردم تصور می کنند که منظور همان محتوا و متنی است که در وب سایت های مختلف وجود دارد و سازنده محتوا را نویسنده این مقالات می نامند. این تعریف اشتباه نیست ، اما فقط بخشی از فرآیند تولید محتوا را توصیف می کند. محتوای ارزشمندی که برای وب سایت ها ایجاد می شود نباید محدود به متن و نوشتن مقاله باشد. انواع محتوا برای مشاغل اینترنتی شامل موارد زیر است:

محتوای متنی
محتوای ویدئو
محتوای ویدئو
محتوای صوتی
اگر می توانید هر چهار مدل محتوای فوق را برای وب سایت خود تولید کنید ، چند قدم از رقبای خود جلو هستید. با این حال ، برای هر یک از موارد فوق ، نکات ویژه ای در نظر گرفته شده است که اگر آنها را رعایت نکنید ، ممکن است به ضرر تجارت آنلاین که راه اندازی کرده اید ، عمل کنید.

تولید محتوای متنی

در حال حاضر ، متداول ترین و مفیدترین نوع محتوا در وب سایت های اینترنتی استفاده می شود ، این مطالب متنی است که معمولاً به صورت مقاله نوشته می شود. البته بسیاری از سایت ها بسته به نوع فعالیت ، اخبار مربوط به حوزه فعالیت خود را نیز با راه اندازی بخش اخبار (وبلاگ) پوشش می دهند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید ، باید به خاطر داشته باشید که به دلایل زیر مقالات از محتوای کوتاه تر مانند یک خبر دارای ارزش بیشتری هستند.

ایجاد محتوای متنی ممکن است برای بسیاری از مشاغل آنلاین کابوسی کامل به نظر برسد ، اما یادگیری نکات زیر روند کار را بسیار آسانتر از آنچه فکر می کنید انجام می دهد:

یک کلمه کلیدی را انتخاب کنید

اول از همه ، شما باید خوب بدانید که قرار است درباره چه مقاله ای بنویسید. اولین کاری که برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب باید انجام دهید این است که خود را جای مخاطب قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر قصد خرید فرش را دارید ، احتمالاً عبارت "خرید فرش" را جستجو خواهید کرد. توجه داشته باشید که کلمه کلیدی اصلی شما باید موردی باشد که باید جستجو شود. یعنی اگر کسی به دنبال خرید چنین محصولی باشد بعید به نظر می رسد که شخص به راحتی عبارت "sign" را جستجو کند.

تعداد کمی از مردم مایل به خرید نوشیدنی غیر الکلی به صورت آنلاین هستند. با این حال ، نوشتن در مورد "خرید نوشابه" ممکن است بسیار موثر نباشد. در اینجا ، شما باید به دنبال محتوای متنی جذاب برای علاقه مندان به نوشیدنی باشید تا از طریق آن تجارت خود را تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، می توانید از نامه معروف استفاده کنید: "کیانو ریوز چه نوشیدنی هایی را دوست دارد؟"

بسیاری از افراد احتمالاً ترغیب می شوند که نوشیدنی های مورد علاقه کیانو ریوز را از هنرمندان مشهور و مشهور در سراسر جهان تهیه کنند. اکنون وقت آن است که پس از ایجاد محتوای جذاب ، فروشگاه آنلاین نوشیدنی خود را به خوانندگان خود معرفی کنید. بنابراین همیشه به خاطر داشته باشید که کلمات کلیدی مورد استفاده شما برای تولید محتوا مستقیماً مربوط به حوزه و نوع فعالیت شما نخواهند بود. بخاطر داشته باشید که بدون شک ایجاد محتوا بدون خلاقیت و استفاده از ترفندهای بازاریابی به ویژه بازاریابی دیجیتال نمی تواند موفقیت آمیز باشد.

استفاده از مترادف در مقالات

نوشتن مترادف یکی از تکنیک هایی است که می تواند ارزش محتوای متنی وب سایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما منظور از مترادف بودن در محتوا چیست؟ این کلمه مترادف با کلمه است ، همان معنی دارد ، اما در زمینه نوشتن محتوا برای یک سایت ، این عبارت پا را فراتر از این معنی کوتاه گذاشته است.

به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید مقاله ای درباره کنسول PlayStation 4 بنویسید. انتخاب نسخه فارسی "PlayStation 4" به عنوان کلمه کلیدی اصلی شما مشکلی ندارد و کاملا منطقی به نظر می رسد ، اما ممکن است بسیاری از افراد عبارت PS4 یا PlayStation 4 را جستجو کنند تا از این کنسول مطلع شوند. شاید خیلی ها ندانند که PS4 همان پلی استیشن 4 است. اینجاست که مترادف به کار شما می آید و به شما اعتبار بیشتری می بخشد.

در نوشتن مطالب خود از این روش مهم غافل نشوید؛ این می تواند به شفاف سازی داستان شما کمک کند. به عنوان مثال ، اگر در مورد "شیر" می نویسید ، استفاده از مترادف و عبارات مربوط به آن می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا متوجه شوند منظور شما کدام شیر است.

https://en.wikipedia.org/wiki/Content_creation
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.