خدمات حرفه ای دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ

خدمات حرفه ای دیجیتال مارکتینگ

۶۲ بازديد
خدمات بازاریابی دیجیتال شامل انتخاب سیستم عامل های مختلف در دنیای دیجیتال برای معرفی یک نام تجاری ، خدمات یا محصول است. روش های مختلفی برای ارائه این خدمات وجود دارد ، اما نوع ارائه خدمات تأثیر بسزایی در نتیجه دارد. چگونه و از کجا خدمات بازاریابی را شروع کنیم و دنبال کردن چه اهداف و استراتژی هایی می تواند تأثیر زیادی در نتیجه داشته باشد. با توجه به این نکته ، این س questionال مطرح می شود که "از کجا بدانیم که نتیجه خدمات بازاریابی دیجیتال برای برند ما مثبت خواهد بود؟"

من به خاطر می آورم که در سال 1390 ، با افزایش تعداد سایت ها ، رقابت در نتایج جستجو جدی تر شده بود و سازمان ها با انجام کارهایی در SEO سایت خود سعی در دستیابی به اولین نتایج گوگل داشتند. در واقع ، مفهوم بازاریابی دیجیتال زمانی شکل گرفت که اکثر شرکت ها و سازمان ها مشتریان خود را در فضای مجازی دیدند ، بنابراین از سیستم عامل های دیجیتال برای افزایش سهم بازار و مشتریان استفاده کردند.

این سیستم عامل ها با گسترش شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام بزرگتر شده و امروز شاهد بسترها و ابزارهای مختلفی برای تبلیغات در اینترنت هستیم. در این مقاله قصد داریم شما را با ابزارها و سیستم عامل های دیجیتال آشنا کنیم.

راه حل های دیجیتال مارکتینگ

در وهله اول ، وقتی به راه حل های بازاریابی دیجیتال فکر می کنید ، ممکن است به فکر یک سایت یا اینستاگرام باشید. اما اینها راه حل نیستند ، بلکه ابزارهای بازاریابی دیجیتال هستند.

راه حل با برنامه ریزی و برنامه ریزی با تدوین استراتژی مطابق موارد زیر بدست می آید:

وضعیت بازار در صنعت مربوطه
رقبا و رفتارهای آنها را تحلیل کنید
مشتریان بالقوه برند و رفتارهای آنها را تجزیه و تحلیل کنید
نقاط ضعف و قوت و پتانسیل های برند را شناسایی کنید
بازاریابی دیجیتال بخشی از بازاریابی است. اصول بازاریابی در همه زمینه ها تقریباً یکسان است. برای درک بهتر نحوه بازاریابی ، پیشنهاد می کنم مقاله بازاریابی چیست؟

روشهای اساسی بسیاری در بازاریابی وجود دارد که مشهورترین آنها 3 و 5 متر است. ساده ترین راه 3 متر است ، که نشان می دهد برای بازاریابی باید روش های زیر را دنبال کنید:

بازار ، که هدف آن شناسایی بازار است
پیامی که هدف آن انتخاب محتوای تبلیغاتی و ایجاد آن است.
رسانه مطابق با دو گزینه یک و دو رسانه را انتخاب کنید.
اصل روش 3M بر این واقعیت استوار است که مراحل باید به ترتیب انجام شود. اما اکثر شرکت ها و افراد برای تبلیغ و جذب مشتری ، صرف نظر از اهداف و شناسایی بازار و پیام تبلیغاتی ، به سرعت به رسانه هایی مانند اینستاگرام یا گوگل می روند و این باعث عدم موفقیت می شود.

داشتن یک استراتژی حضور رسانه دیجیتال می تواند به شما در دستیابی به اهداف و چشم انداز پیش رو شما کمک کند. اما بدون این استراتژی ، دستیابی به اهداف تبلیغاتی معمولاً غیرممکن است.

هنگامی که به دنبال یک شرکت یا فرد برای انجام کارهای بازاریابی دیجیتال خود هستید ، توجه به چگونگی برنامه ریزی آنها برای رسیدن به هدف مهم است.

انتخاب یک شرکت بازاریابی دیجیتال مناسب
در اینجا مشخصات شرکت هایی که توانایی اجرای کمپین های دیجیتالی موفق را دارند ، آورده شده است.

انتخاب یک شرکت بازاریابی دیجیتال مناسب


مشخصات یک شرکت موفق بازاریابی دیجیتال:

داشتن یک تجربه کاری موفق در زمینه تبلیغات
راه حل های قابل پیش بینی و ملموس بازاریابی ارائه دهید
با توجه به اهداف و رقبا و مشتریان ، یک استراتژی بازاریابی تدوین کنید
داشتن یک تیم اجرایی موفق با توجه به نمونه کارهای اجرایی
پیشنهاد مطالعه: مشخصات بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال
در این سبک از بازاریابی، کسب‌وکارها از کانال‌های دیجیتال نظیر موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و آتی خود استفاده می‌کنند. در ادامه این روش بازاریابی را به طور کامل شرح خواهیم داد.

تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال (اینفوگرافی)

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

1- آنالیز و تحلیل داده

پس از اجرای هر کمپین تبلیغاتی، لازم است با کمک پلتفرم‌های مختلف، به تحلیل کمپین موردنظر بپردازید. پلتفرم‌های داخلی و خارجی مختلفی در این زمینه وجود دارد که می‌تواند به بهبود کمپین شما بسیار کمک کند. با تحلیل درست، بازدهی بازاریابی شما بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.